wtorek, 3 maja 2022

Inspiracja dla Ike's World - Add Sparkle and/or Shine

Sue odeszła od nas 28.04.22. Posty z DT zaplanowane do końca roku będą się ukazywać normalnie, żeby uczcić jej pamięć, tylko wyzwań już nie będzie...


Długo się naczekał ten stempelek, bo nie miałam pomysłu, jakich kolorów użyć, tymczasem użycie tła z Paper Shelter narzuciło kolory. Ta panna to "Japanese Lady". Pokolorowałam ją markerami alkoholowymi, tym razem tri-blend. Dodałam kilka kropeczek nuvo drops i brokatu na kimonie (lakier do paznokci!). Bo glitter to moje drugie imię przecież. :)

Blog

Grupa

Sklep






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!