środa, 11 maja 2022

Wymiana ATC "z zającem"

Na grupie ATC i inne drobnostki w kwietniu mieliśmy  wymianę ATC o tematyce "Zając". Wymieniamy się z 2 osobami po jednej karcie, tak żeby każda osoba miała w sumie po 3 karty - swoją i od 2 innych osób. Mnie nie została żadna, bo wszystkie 3 zostały wyżulone. ;>

Do wykonania swoich ateciaków użyłam digisów Last Minute Mandy i teł Kristy Smith. :) To są moje karty:



A tu pierwszy zajączek od Agnieszki Franikowskiej:



I drugi od Kamili Pietroń. Z Kamilą miałam chyba najwięcej wymian do tej pory. :) 



Cudne karty, prawda? Kamila podarowała mi też kawałek masterboarda, tego spod króliczka, i osobiście zrobione retro bilety. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!