niedziela, 1 maja 2022

Inspiracja dla Sheepski - For The Girlz

 Dziś mam dla Was wpis do art journala #52 strony. Wykonałam go na blogową inspirację na wyzwanie pt. For The Girlz. Wykorzystałam do tego digi pt. "Solo". To jeden z moich ulubionych. Można by stworzyć fajny wpis, łącząc go z dziewczyną przy fortepianie! Sama jako nastolatka grałam i na pianinie, i na fletach - prostym i altowym, więc dla mnie ta praca jest niesamowicie ważna, tym bardziej, że EDS odebrał mi muzykę bardzo wcześnie. 

Autorem tego jakże nośnego cytatu jest Aldous Huxley. Niestety niewiele mogę Wam powiedzieć o technice wykonania tła, poza tym, że jego autorką jest niesamowicie zdolna Ewa Hubka. Digi pokolorowałam markerami alkoholowymi. 

Sklep

Blog

Grupa



4 komentarze:

  1. Muzyka jest na każdą okazję...

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak uważam! Jestem pod wrażeniem tej pracy.
    Cytat kradnę - jest taki mój:)
    Uściski Daga

    OdpowiedzUsuń
  3. Muzyka lekarstwem na wszystko. Uwielbiam :) Świetna praca!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!