piątek, 6 maja 2022

Inspiracja dla Slumsi Tutki

 Ta praca miała wyglądać kompletnie inaczej, ale tak to czasem bywa, że koncepcja się zmienia w miarę tworzenia. Okazało się, że digis kobiety z pralką się nie mieści, więc zmieniłam go na inny, a kobieta czeka na swoją kolej - tak mi pasowała na tło z cegłami, że będą kolejne cegły. :)

Cegły w talensie robiłam wg live'a Wioli Starzak na Cudnej Paczce. Jak zawsze mnie tak ładnie jak na livie nie wychodzi. Po raz kolejny przekonałam się, że media to nie w talensie, i to mimo że zagessowałam tło. 

Live Wioli [cz. 1] i [cz. 2]

Digi jest od Slumsi Tutki [sklep], ale jeśli wypatrzycie u niej na fp digi, które się Wam spodobają, musicie do niej napisać, bo nie wszystkie grafiki są w sklepie z digisami. Sklep się dopiero tworzy. :)

Fan page Slumsi Tutki

Uśmiejecie się, ale cytat pochodzi z "Małej syrenki". ;) Idealnie mi pasował do tej wyjątkowej wróżki! Różne są drogi w życiu, dlatego wpis zgłaszam do zabawy u Kamili Pietroń pt. "Droga". Droga dochodzenia do piękna. :D







Na ostatnim zdjęciu widać, że płatków folii termoton, ale przykleiłam ją na magica. Folia kolorowa. :) Użyłam też efektu rdzy, ale kompletnie go nie widać. Nie wiem czemu, farbki do efektu patyny są akrylowe, więc takie, jakie powinny być do efektu rdzy, a mimo to nie wyszedł. Pasta strukturalna też okazała się nie strukturalna, tylko piaskowa. I zachowywała się też jak piaskowa, nie kleiła się, choć nowa. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!