poniedziałek, 9 maja 2022

Wymiana zakładek na Świrach

Poniżej prezentuję zakładkę, którą zrobiłam na wyzwanie i wymianę. Wyzwanie to freebie progressive challenge u LeAnn - digi z dziewczynką to freebie w kwietniu. Zaś na Świrach mamy kwartalną wymianę zakładek, ale wymieniamy się zakładkami robionymi na zakładkowe wyzwania. Ja je przegapiłam, więc zrobiłam jedną zakładkę poza konkursem, żeby ją mieć na wymianę. Wybrałam inspirację "Tajemniczym ogrodem"

Tło to distressy na sucho i stemple... wydaje mi się, że w większości to Fairy Hugs, a część to Lavinia. Cytat to ponoć Cyceron, ale chodzą słuchy, że może to też być Chesterton. ;>



W parze byłam z Olą Gliniecką, a to jej cudna mixed mediowa zakładka. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!