sobota, 21 maja 2022

Tylko w ciemności możesz zobaczyć gwiazdy

Poniżej widzicie zakładkę z Małym Księciem - drugą już. :) Miałam nadzieję, że takie wyzwanie na Świrach będzie - i jest! Tylko że zakładki na to wyzwanie nie można pokazywać wcześniej, a ja już swoją Wam pokazałam. Dlatego zrobiłam drugą, bardzo podobną, ale ponieważ nadal nie mogę kolorować, to wykorzystałam ilustracje z kolorowanki. Tutaj znajdziecie wytyczne. A poniżej obie zakładki.



A poniżej to chyba najbardziej żenujący wpis roku. :D Najpierw źle zrozumiałam opis zadania i wkleiłam nie ten cytat. Potem zrobiłam drugi wpis, ale rypnęłam się w cytacie - dobrze, że chociaż zauważyłam, bo wydrukowałam sobie: "Tylko w ciemności możesz zobaczyć gwizdy" zamiast gwiazdy. :P

A do tego jeszcze tak popłynęłam z pryskaniem gwiazd, że zapomniałam, że mam je jeszcze odbić stemplem, ale już było na to za późno. :D Więc jest nowy wpis z tym samym kwiatkiem, ale z innym szczurem i innym napisem. ;>

Ale chlapałam metalicznymi akwarelami, więc pod światło tło wygląda zarąbiście! Jedyny plus. :D

Wpis na wyzwanie na Świrach.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!