sobota, 25 kwietnia 2020

ATC z Bykiem

Kolejny ateciak na wyzwanie ze znakami zodiaku, tym razem - Byk. Staram się utrzymać wszystkie ATC z tej serii w tym samym stylu, więc tło znowu jest zrobione distressami na mokro. Użyłam też stempla Lavinii do tła i stempla SOG - postać Byka pokolorowałam markerami alkoholowymi. Potem już tylko ozdabianie - oczy i kufel pociągnęłam crackle accentem, gorset i falbankę - glitter penem Vivy, a kryształki zostały mi po wyklejaniu zakładek DP.






Kartę zgłaszam do wyzwania Art Piaskownicy: 
Znaki zodiaku

No i to w zasadzie nie wyzwanie, tylko zabawa:
Greta Art Studio ATC D jak Dom
(kusi mnie dorobienie pozostałych :))

10 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten zodiakalny zbiór :) Zauważyłam, że dwa pierwsze zodiaki są w kolorze niebieskim, dwa kolejne fioletowe, może dwa następne w jeszcze innej tonacji.... Jestem ciekawa :) A dzisiejszy byk bardzo udany, to mój zodiak ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W pierwszej chwili nie znalazłam byka ;-) super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również długo szukałam byka... Super kartka. Fajny ten zodiakalny team.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ATC. Powstaje wspaniały zodiak.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się wszak to mój znak zodiakalny, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała kolekcja powstaje :) Świetne ATC, fajnie, że bawisz się w wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Są swietne:) im częściej wchodzę na Twojego bloga, tym bardziej mam ochotę zabrać się za ATC:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodziaszny byczek! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na Art-Piaskownicy!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!