wtorek, 7 kwietnia 2020

Wróżka z wyobraźnią

Ciąg dalszy mediowych teł - jeszcze ich kilka będzie, bo chyba mam fazę. :) Powrót do ecolin - różowej i czarnej. Popsułam zszywacz, teraz muszę go trzymać zszywkami do dołu, żeby - raz na kilka zszyć - zadziałał, buuu. Stempelek to My Besties - w marcu była promocja na digisy 50%, więc kilka zakupiłam. :) Pokolorowałam wróżkę copicami i żelopisami. Cytat to oczywiście Einstein. :) Cały czas najpierw robię tło, a dopiero potem patrzę, jaki stempel by do niego pasował, i coraz bardziej mi się to podoba. Nie na każdej pracy widzicie ramkę narysowaną czarną poscą, bo wszystkie prace po wklejeniu do art journala i tak będą miały czarne tło.





6 komentarzy:

  1. Słów mi Kochana zabrakło. Idealna (nawet z tym różem) Piękne słowa, piękne dziewczę.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z sentencją umieszczoną na Twojej pracy, tło jak zwykle fajnie wygląda, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Również zgadzam się z sentencją:) świetna praca:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Złota myśl bardzo trafna. Świetnie tło-zacieki, chlapania wyglądają interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I tak trzymaj, to znaczy szalej z tłami, ponieważ wychodzą Ci naprawdę świetne!
    Bardzo podoba mi się stempelek - także to, jak go pokolorowałaś.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!