piątek, 10 kwietnia 2020

Kwiatowa wróżka

Ta praca powstała zupełnie przypadkowo i bez planu. Na grupie Gecko Galz jest w kwietniu wyzwanie pt. Portret kobiety lub dziecka. Wybrałam oczywiście kobietę. Przeszukałam swoje zasoby grafik z GG, znalazłam kilka, które mi podpasowały do tego projektu. Wybrałam tę. Miała też piękne tło, ale ponieważ chciałam wprowadzić trochę niebieskiego, znalazłam inne. Dziewczynę i tło potuszowałam na brzegach najpierw na brązowo, potem na czarno. Kwiatuszki kupiłam do innych celów, ale zużyłam ich tu prawie połowę. ;) Chrobotek i gałązki mam od dawna. Jeszcze w zeszłym roku zamówiłam je do świątecznych wianków, których w końcu nie byłam w stanie zrobić - przydały się teraz. Do klejenia użyłam kleju na gorąco - sprawdza mi się najlepiej przy tego typu pracach. Biżuterię i kropeczki na zawijasach zrobiłam złotymi perełkami w płynie Nuvo (muszę przyznać, że perełki brokatowe sprawdzają się lepiej niż metaliczne, nie rozlewają się, tworzą ładne kropeczki). Na koniec delikatnie pędzelkiem posmarowałam wszystko klejem i posypałam brokatem. Okazało się, że perełki jeszcze nie wyschły i też przykleił się do nich brokat - wygląda to super!

Do pracy wybrałam cytat Elfriede Jelinek: "Kobiety wychodzą często za mąż lub giną w inny sposób", ale długo zastanawiałam się, czy burzyć harmonię tej pracy. Na razie zdecydowałam, że cytatu nie dokleję. Może to się zmieni potem. :)

Powiem Wam, że bardzo mi się podoba to, co wyszło. Nie sądziłam, że te gałązki będą wyglądać tak obłędnie! Jak przechowujecie takie prace? Boję się ją wkleić do art journala, bo kwiatuchy się spłaszczą, podobnie jak chrobotek. Jak ją przechowywać? Macie jakieś swoje sposoby?






10 komentarzy:

  1. Piękna praca, kolorystyka powaliła mnie na kolana 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie to wykonałaś, ja swoje prace przeważnie w pudełku przechowuję bo zazwyczaj jest to kartka

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, matulu toż to cudo jest niesamowite😀😀😀😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca :) A Twoje wpisy to takie mini-kursy, nic tylko siąść i tworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak patrzę, i rzeczywiście jakiś napis by pasował. Ale spokojnie, czasem na pewno na coś się zdecydujesz. Praca mi się podoba, ma ciekawy klimat :) Wróżka wygląda jak królowa wróżek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna praca, jak zawsze - dopracowana w najmniejszym szczególe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To podziwiam, ja bym nie potrafiła takiego projektu wykonać. Super ci wyszło.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!