sobota, 11 kwietnia 2020

Kwiatowa wróżka cz. 2

Nie planowałam robić tej pracy, ale tak wyszło, bo na grupie Gecko Galz jest drugie wyzwanie - kolorystyczne (stąd żółty i zielony) - a poza tym postanowiłam jednak sprawdzić co się stanie, jeśli dodam ten napis. I dodałam! I wygląda nieźle! To cytat z Elfriede Jelinek, bardzo celny. Szczególnie w przypadku kobiety czarnoskórej (od razu mam w głowie codzienne życie kobiet z Kenii czy w ogóle z Afryki). W ich przypadku cytat jest wręcz dosłowny.

Podobnie jak poprzednim razem portret kobiety pochodzi z GG, ale tło zmieniłam na inne - tu zależało mi, żeby miało trochę żółtego, żeby pasowało do wyzwania i do kwiatów, których zamierzałam użyć. Użyłam kwiatuszków sweetheart, zielonego chrobotka i gałązek z ali. Mam jeszcze podobne gałązki w różu, więc może zrobię trzeci, różowy (różowo-pomarańczowy?), obrazek i powieszę na ścianie tryptyk? Może się to trochę odwlecze, bo nie mam pomarańczowego chrobotka ani kwiatuszków. Ani zdjęcia kobiety w takich kolorach. A nie, czekajcie, zdjęcie kobiety mam, i też z GG!






10 komentarzy:

  1. Rzeczywiście cytat bardzo trafny a praca świetna zwłaszcza w tych kolorach

    OdpowiedzUsuń
  2. Te prace z kobietami są niesamowite:) jeśli chodzi o cytat, to faktycznie, idealnie tu pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tu zdecydowanie trafny napis. Praca jest świetna, ale z napisem prezentuje zupełnie inny przekaz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? I jeszcze mina tej kobiety! Ona nie jest zrelaksowana, jest raczej przerażona!

      Usuń
  4. Piękna praca, świetnie radzisz sobie z kompozycją i kolorami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z napisem rzeczywiście zyskuje inny wymiar. Piękna kolorystyka. I ten wyraz twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  6. I znów świetna praca. A cytat, no cóż, poruszający...

    OdpowiedzUsuń
  7. Super , ten nowy jest niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  8. Woow, ten wianek świetny! Chyba powinnam oglądać w odwrotnej kolejności (widzę najpierw drugi zaraz przejdę do pierwszego...) Napis jest rewelacyjne! Jak wszystkie Twoje!! Tak! więcej czytających osób powinno tworzyć kartki!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!