środa, 15 kwietnia 2020

Szczury są gotowe :)

Ale miałam dobrą zabawę, robiąc te pracę! Najtrudniejsze było kolorowanie szczurów, bo copiki, które specjalnie do tego kupiłam, wypisały się już po miesiącu! Kolejne rozczarowanie Copikami, niestety. Promarkery mam od jakichś 6 lat i dotąd wypisał się tylko jeden, najczęściej używany. Tych Copików użyłam może 3-4 razy! Świetny sposób, żeby naciągać na 2 razy droższe refillery!

Więc pokolorowałam szczury finecolorami, które są super tanie i mam je od dawna. Wielka szkoda, że nie mają pędzelkowej końcówki, bo właśnie uczę się jej używać, ale cóż.

Największa zabawa była z tłem. Pokolorowałam najpierw czymś, co myślałam, że jest farbą akrylową. Okazało się, że ta szara to faktycznie farba, ale ta ceglasta to już antique powder Cadence! Jest genialny! Używa się go jak farby akrylowej, a fakturę mają zupełnie inną! Naprawdę taką ceglastą w dotyku. Nacieki nałożyłam przez maskę metaliczną farbą akrylową, a zanim wyschła, nasypałam na nią ciuteńkę industrialnego niebieskiego pudru do embossingu i podgrzałam. Ale jeszcze mi było mało, więc użyłam efektu rdzy. No i to dało obłędny efekt, pozaciekało mi nie tylko na tło, ale też trochę na szczury i papier, a przede wszystkim na napis, który wcześniej pociągnęłam crackle accents. Rdza weszła w te szczeliny i wygląda super!

Ta praca zapoczątkowała chyba okres robienia teł gąbeczką, bo zrobiłam już takie 4, ale zobaczycie je dopiero w maju. :)






10 komentarzy:

  1. Wow! - to moja córka!
    Są rewelacyjne! - to ja!
    Widzę, że papier toaletowy na dobre zagościł na Twoich pracach... A wiesz, że w Niemczech jest większy problem z jego zdobyciem obecnie niż u nas?

    OdpowiedzUsuń
  2. Daga, szczury są świetne, ale tło - bomba! Świetnie sobie radzisz z mediami!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie na czasie prace u nas chyba już szał na papier przeszedł ludziom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas w ogóle nie było problemów z papierem, ale powstaje dużo takich stempli, więc wnioskuję, że w innych krajach jest krucho. ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejne świetne prace. Zachwycam się nimi wszystkimi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mediowe szaleństwo, eksperymenty, które pozytywnie zaskakują - też to lubię ☺️ Świetna praca, świetne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  7. Papierowe pamiątka tych czasów. Praca świetna, tło ma wyjątkowy kolor ta cegła jest świetna. A szczury słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko wyszło świetnie, rdza w napisie faktycznie wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!