sobota, 18 kwietnia 2020

DP dla przyjaciółki

W marcu odkryłam, że producenci DP zaczęli wreszcie robić też inne przedmioty, a nie tylko obrazki. Nie ma jeszcze zbyt wielu ładnych wzorów, ale znalazłam kilka zakładek, etui na okulary i kosmetyczek, które się nadają, więc zamówiłam kilka dla przyjaciół. Pierwsze zaczęły już schodzić - tak szybko! Zrobiłam etui i zakładkę dla przyjaciółki, która lubi motyw pawia. :)

Pierwszy raz miałam okazję wyklejać kryształki specjalne. Te okrągłe kleiło się świetnie, te w kształcie łezki już nie za bardzo - nie dało się ich nabierać długopisem, trzeba było to robić palcami, a wtedy wpasowanie ich dokładnie i w odpowiednim kierunku nabiera zupełnie innego znaczenia. :D

Etui jest spore - mam duże okulary, a mieszczą się tam z zapasem. Zamyka się też wygodnie, bo na magnes. Muszę koniecznie zamówić takie i dla siebie!







11 komentarzy:

  1. Daga, piękna zakładka i etui. Fantastycznie wyglądają kryształki. Paw na zakładce jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie Ci wyszło! Podziwiam za precyzję w klejeniu kryształków. Może do klejenia łezek sprawdziłaby sie pęseta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie, pęseta nie. Chyba że stworzyliby taką jak długopis, która by sama te kryształki trzymała. I w sumie musiałaby być obrotowa, żeby końcówka sama obracała kryształek, bez obracania ręki czy całej pracy. Takie coś by było ekstra, ale nie widziałam w sprzedaży. :( Co w sumie jest dziwne, bo robią różne takie w dziwnych kształtach, a nawet podświetlane, więc nie wiem, czemu nie ma obrotowych.

      Usuń
  3. Pięknie wygląda to etui i zakładka również. Chyba pracochłonne zajęcie? Czy raczej szybko poszło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w życiu, takie rzeczy to nie dla mnie! Piszę to chyba przy każdej okazji i bez. Zresztą kto z 6a mógłby robić cokolwiek pracochłonnego? Nawet gdyby nikt nie miał ZA, to przecież nie ozdrowieje nagle. :( Mam kilka dużych wzorów, chciałam je zrobić dla przyjaciół. Myślałam, że to będzie tak, jakby się robiło codziennie małe wzory, ale tak nie jest. Bo nie ma efektu. Jak nie ma od razu efektu, to nawet mania nie pomaga. :( I próbowałam kilka razy pytać o jakieś konkretne rady, co robić, żeby dać radę z dużymi wzorami, ale nic konkretnego mi nikt nie poradził, nie wiem, to chyba jakaś tajemnica. :)

      Usuń
  4. Etui i zakładka są zjawiskowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wooow!!! Rewelacyjne! Technika zupełnie mi obca, ale robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zachwycona końcowym efektem! Na pewno miło jest pod palcami poczuć ułożone kryształki :) Świetne prace Daga!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jake super ! wspaniale się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  8. OOO jakie to cudowne:) nie wiem co ładniejsze: etui, czy zakładka:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!