środa, 8 stycznia 2020

Kartka czytelnicza

To druga kartka z tej samej serii co poprzednia. Właściwie niewiele się różni technicznie. Nie użyłam tu embossingu. Za to miałam problem z odbijaniem stempli na tle. Odbiłam tekst błękitnym distressem, ale jak tylko wysechł - znikł! Tekst prawie całkowicie przestał być widoczny! Na nim odbiłam ten sam tekst tuszem granatowym - i po wyschnięciu on też zmienił kolor: wypłowiał! Nie wiem, co jest z tym papierem. Poprzednia partia tego samego papieru się tak nie zachowywała!


Te kartki sprawiły mi dużo radości. Takie właśnie najbardziej lubię robić. Poza tym seria digisów ze Stellą jest obłędna! :) Jutro kontynuacja, ale już inne techniki.








***
Kartkę zgłaszam do wyzwań:

1. Stella Says Sketch
(do 19.01)

2. Character Traits
Pasja, czytanie, zdobywanie wiedzy, poszerzanie horyzontów, ciekawość świata to dla mnie jedna z najważniejszych cech człowieka.
(do 2.02)

9 komentarzy:

  1. Ta "urocza" pani jest świetna :) Fajna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Książki, książki, książki...
    Moja wielka miłość

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna - do kompletu:) Stemple świetnie pokolorowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. :) This made me smile! Stella stamps and sentiments certainly have a wry sense of humour! It's a lovely take on the card sketch, too!
    Thank you for sharing your project with us at the Craftilicious Creations

    OdpowiedzUsuń
  5. Och jaka rewelacyjna kartka...ten stempel jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta również jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!