środa, 15 stycznia 2020

Świąteczna z misiem

EDS nauczyło mnie wykorzystywać do maksimum każdą minutę. Jednego dnia nie wstaję, drugiego rano jest całkiem nieźle. Trzeciego dnia znowu nie wstaję. Ten drugi dzień był wczoraj, więc do 7 rano robiłam zakładki i kartki, jednocześnie walcząc z kompem, bo się zepsuł. Dziś kartka świąteczna z wczorajszej serii.


Mój kolor to absolutnie niebieski i nigdy nie sięgnęłabym po czerwony, ale taki był wymóg w wyzwaniu BN 2020. Czerwony nie pasuje do niczego, a już szczególnie do misia i zimowych klimatów, ale wytyczne zmuszają do takich dziwnych ruchów i wychodzi potem coś zaskakującego. :)


Wszystkie papiery brokatowe są z ali. Tło to Decorer Scrapbook Paper (kompletnie nie wiem, skąd je mam!). Misiek z Limited Runs.






***
Kartkę zrobiłam na 2 wyzwania:

(do 31.01)


(do 14.02)


16 komentarzy:

  1. Wow! Daga cudowna kartka. Ja lubię czerwień i niezwykle podoba mi się to połączenie kolorów. Do tego jeszcze srebro - efekt rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszła fantastycznie!Czerwień w tle ożywiła kompozycję :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne te zamrożone hcoinki

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie skomponowane kolorystycznie😊...podziwiam pięknie Ci to wyszło ... I ten miś ....uroczo 🧡

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie ciekawy efekt, fajnie czasem tak sobie poeksperymentować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też by mi nie przyszło do głowy zrobienie zimowego krajobrazu w czerwieni. Zaskakujące i piękne połączenie. i ten przeuroczy miś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uzyskałaś fantastyczny efekt z połączenia tych kolorów, a misio jest po prostu przesłodki, bardzo mi się podoba ta kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ ładnie się u błyszczy. I ten miś, choć błękitnio bialy taki ciepły, chyba dlatego że taki mięciutkie, puchaty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niebieski nie był nigdy moim kolorem, ale czasami robię coś w turkusach i oko cieszy-więc zaczynam się przekonywać. Ale czerwień... Kompletnie do mnie nie przemawia, to bardzo trudny kolor w tworzeniu moim zdaniem,więc podzielam Twoje zdanie. Ale u Ciebie Daga super wszystko wyszło, nie wiem jak Ty to robisz :) Trzymam kciuki za wyzwania!

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna kartka, ten misiu jest przeuroczy 😍

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy misio :) i super się mieni karteczka

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka piękna zima! Bardzo podobami się Twoja skrząca się kartka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niechęć do zimowej czerwieni całkowicie niepotrzebna. Udowodniłaś, że potrafi fantastycznie podkreślić niebieskości. Dla mnie rewelacyjna karteczka!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. I wyszło rewelacyjnie!!! Jestem zachwycona :) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!