piątek, 10 stycznia 2020

Z barankami

Dziś 3 dość proste prace, 2 kartki i wpis do mini art journala, choć to nie znaczy, że łatwe. Wszystkie 3 mają to samo owieczkowe tło i to właśnie ono było dla mnie najbardziej czasochłonne, aczkolwiek jeśli chodzi o kolorowanie, to akurat takie powtarzalne wzory są najlepsze i najbardziej relaksujące. Nie ma stresu, nie trzeba kombinować, dobierać kolorów, wkurzać się, że się nie ma odcieni albo że się markery wypisały itd. Tak kolorować to mogę. :)


Użyłam finecolorów - ciągle sięgam po te same kolory, bo inne albo się już powypisywały, albo się nie blendują. Muszę dokupić kolorów. Owieczki mają tylko zrobione cienie i pokolorowane uszka, a jedna - ma wywalony jęzor. :) Czarną owcę uwypukliłam crackle accents.




Baranki z kubeczkiem są stockowe. Były jeszcze inne zwierzątka z tej serii, ale w promocji był tylko ten 1. Idealnie się wstrzelił na wyzwanie Iwanny. :)





Drugi baranek jest z OddBalla. Na wszystkich pracach oprócz crackle medium użyłam też scticklesów - niebieskiego i złotego.




Napisy to cytaty w większości no name'y z Internetu. Jeden z Orhana Pamuka.







***
Prace zgłaszam do wyzwań:

1. Styczniowe wyzwanie z barankiem u Iwanny


2. Wyzwanie kawowe
(do 31.01)


20 komentarzy:

  1. Rewelacyjne! Daga, Twoje pomysły i realizacje to zawsze strzały w dziesiątkę!
    Jak ja rozumiem te owce:)))
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne są te tła w owieczki i świetne obie Twoje kartki. Cieszę się że nadal jesteś w mojej zabawie. Podziwiam Wszystkich, którzy potrafią kolorować :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są tek kartki i ten wpis, podziwiam pomysły i wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  4. Adorable cards! Thanks for playing along at Caffeine Fueled Paper play!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiem co napisać.
    Po prostu zaskakujące i jak zwykle piekne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczki wyszły Ci super:)
    Owieczki są przecudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne i bardzo zabawne :) Twoje pomysły mnie zachwycają i zaskakują za każdym razem - ale to bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Daga...po prostu te owieczki sa mega cudowne, świetnie tworzysz i zaskakujesz pomysłami! Rewelacja za każdym razem , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Daga,ja już nie wjem co pisać. Każdy jeden Twój post Twoja praca, zwalaja mnie z nog. Uwielbiam to co robisz. I jeszcze te teksty na kartkach, ja tak lubię jakieś zdanie, złota myśl... U Ciebie ich nigdy nie brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołe karteczki, pomysłowe i z humorem - to lubię:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Great fun cards love the sheep and great backgrounds
    carol x

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś kopalnią kreatywnych pomysłów po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Każda wizyta u Ciebie to uczta dla oczu i duszy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW ale mega :) Aż oczopląsu można dostać od tych owieczek, szukałam tej z jęzorem na wierzchu ;) I znalazłam :) Super ci to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super prace Daga! Owieczko stanowią świetne tło, podoba mi się ten pomysł :) Teksty są świetne! Idealnie je połączyłaś, pasują do owieczek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne baranki, są super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super kartki :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne baranki :) piękne kartki wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne to tło owieczkowe, a baranki super są :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!