niedziela, 26 stycznia 2020

Zimowe ptaszki

W tym roku też bawię się na Rogatym, robimy kartki świąteczne przez cały rok. Na styczniowe wyzwanie udało mi się zrobić 2 prace: kartkę (fioletowa) i wpis do art journala (niebieska). :)

Inspiracją dla wyzwania była piosenka Czerwonych Gitar "Jest taki dzień". Mnie zainspirowały szczególnie słowa:

"Niebo - Ziemi, Niebu - Ziemia; 
Wszyscy wszystkim ślą życzenia: 
Drzewa - ptakom, ptaki - drzewom, 
Tchnienie wiatru - płatkom śniegu"

Bardzo mi się podobają tła, które wyszły. Przypomniało mi się, że mam jeszcze papier Canson Illustration. Bardzo dawno go nie używałam, a był kiedyś moim ulubionym papierem do stempli. Tym razem postanowiłam sprawdzić, jak się zachowa jako tło. I okazało się, że znakomicie, a w dodatku inaczej niż pozostałe papiery, które znam!

Tło barwiłam distressami na mokro. Z jednej strony ładnie się rozlewały po papierze, choć inaczej niż po akwarelowym, z drugiej można było robić ładne zwarte kropki i ciapki, bez rozlewania. Na pokolorowanym tle odbiłam stemple i wyembossowałam je. Na koniec pochlapałam białą ecoliną. Niebieski tusz zachował się normalnie, a fioletowy zabarwił ecolinę - bardzo tego nie lubię!

Stemple kolorowałam ecolinami i akwarelkami metalicznymi Pearlescent Watercolor Jewel Box, ale telefon nie chciał tego niestety uchwycić. :(














***
Ptaszka zgłaszam na wyzwanie w Rogatym


17 komentarzy:

  1. Urocze ptaszory, takie trochę "kopnięte", ale słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ptaszory i bardzo fajne tło zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj na Rogatym blogu.
    Świetna interpretacja tematu.
    Cudne tła i urocze ptaszki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie radosne! Piękne kartki.

    OdpowiedzUsuń
  5. radosne ćwierkające kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne kartki -kolorowe i radosne! Piękne tła i urocze ptaszki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja Daga! Wspaniale wyszły Tobie tła, połączenia kolorów dają super efekt,i te delikatne szczegóły w formie embossingu :) Podobają mi się obie prace <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne, super Ci wychodzi to ciapanie i mazianie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ one urzekające! Pięknie wyszły obie :-) Cudowne po prostu <3 Dziękuję za udział w zabawie- DT Rogatego Żaneta z Zielonej Szafki

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie też podobają się Twoje tła :) Ptaszorki także, obie prace cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyjątkowe, artystyczne! podobają mi się!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!