sobota, 25 stycznia 2020

Urodzinowa z balonikiem

To kolejna kartka na wcześniej przygotowanym tle, na którym odbiłam wzór przez maskę pastą pękającą, a potem popsikałam mgiełkami. Odbite kółeczka obrysowałam fioletowym i srebrnym żelopisem.

Dziewczynę pokolorowałam prismami. Na balonik naniosłam brokat Nuvo. I to wszystko. To najprostsza kartka na świecie. Byłabym gdyby nie było trzeba kolorować stempli. Nie umiem i nie znoszę kolorować ubrań. W ogóle niczego nie umiem kolorować, mam kompleksy, kiedy oglądam pięknie pokolorowane stemple. Jeszcze twarze i włosy jakoś mi wychodzą, ale reszta kompletnie nie i naprawdę jeszcze nie jestem ślepa. Widzę, co robię. :) Mimo to lubię tę kartkę i strasznie mnie wkurza, że nie da się jej sfotografować! Na zdjęciach wychodzi jak kompletnie nie ta kartka, a jest ładniejsza od tej z jednorożcem! Serio!










***
Pracę zgłaszam do urodzinowego wyzwania Ching-Chou Kuik :)


17 komentarzy:

  1. To, że Ty "niby" malować nie potrafisz to przemilczę, bo to bzdurkie...
    A praca piękna, ma cudne kolorki, fajnie dziewczynka kontrastuje z tłem, a te bąble wyglądają świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna. I tak podziwiam za kolorowanie.
    Nigdy się tego nie nauczyłam. A teraz i tak już bym nie dała rady.

    OdpowiedzUsuń
  3. Love the image and fabulous background-great crackle on the circles
    Carol x

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorowanie to dla mnie temat jeszcze nie odkryty i raczej nie po drodze mi z tym ale prace lubię oglądać zwłaszcza Twoje, mają zawsze fajne tła..

    OdpowiedzUsuń
  5. That really is so gorgeous :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow🤩 cudowne są te twoje kartki 🤩🤩🤩

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna! Podziwiam spękania, bo wyszły wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  8. Och jak Ty to robisz ? że wszystko takie cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  9. spękania wyszły pierwsza klasa

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety zrobienie zdjęć jest zawsze najtrudniejsze by to co robimy było widać w pełni a nie ze zmienionymi kolorami, przepięknie wyszły Ci spękania, cudna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna kartka, kolorowane tła wychodzą Ci doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Kasiu. :) Mam też wrażenie, że często wygrywam wyzwania właśnie dzięki nim, bo kolorowanie jest słabe. Ta kartka i ta z jednorożcem wygrały oba wyzwania i Ching-Chou - a przecież nie z powodu kolorowania, nieprawdaż. :D

      Usuń
  12. Przeurocza praca Daga! :) Z tym fotografowaniem to tak jest, ciężko uchwycić to co pięknie wygląda w rzeczywistości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna praca, bardzo lubię oglądać Twoje projekty, bo ja zupełnie nie umiem poruszać się w tym obszarze - robienia tła i kolorowania stempli:) To ostatnie niezmiernie rzadko:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!