niedziela, 5 stycznia 2020

Kolorowa urodzinowa

Jak się nie ma, co się lubi, to się wykorzystuje, co się ma. :) Tak to było z tą kartką. Powstała przypadkiem. W grudniu zapisałam się na Progrssive Freebie Challenge na Outlawz i w styczniu z automatu dostałam free digiska Bugaboo. Nie miałam kompletnie pomysłu, co z nim zrobić, ale zainspirowała mnie widziana kiedyś na Pintereście kartka ze stokrotkami. Nie miałam stokrotek, miałam mlecze, więc połamałam wszystkie kwiatuszki na pół, skleiłam w środku i już. Że liście nadal mleczowe? A co tam. :)


Wszystko - łącznie z tłem, kwiatkami i stemplem - pokolorowałam distressami na mokro. Do kolorowania one są najlepsze. Oxidy mi się nie nadają, po dodaniu wody wytrąca się z nich jakiś taki szary brud, którego potem nie da się zmyć, poza tym nie mają takich jasnych,k czystych kolorów jak distress inki. Dlatego ciągle zwlekam z dokupieniem ich, bo skoro tak, to wykorzystywałabym je jedynie do tuszowania tła na sucho. 


Do tła wykorzystałam papier akwarelowy, a do kwiatów i liści - fakturowany wizytówkowy. Lubię faktury na scrapkach. :)


Napis zrobiłam sama w Wordzie. Wykorzystałam jeden z darmowych fontów, które kiedyś polecała Eunika. Fonty tak mi ułatwiają teraz życie! Nie muszę się martwić, czy mam odpowiednie stemple z napisami, czy mam digisy, czy opłaca mi się dla jednego napisu marnować całą kartkę itd.


Wyszła taka radosna kartka urodzinowa. Niby to tylko 4-5 kolorów, a mimo to jest taka kolorowa. Zupełnie inna niż w mojej wizji. Efekty pracy często mnie tak zaskakują. :)


Dodałam jeszcze zielone zawijaski i lustrzane kropki. Tylko stempel jest przyklejony na płasko jak w kolażu. Reszta elementów jest przyklejona tylko w niektórych miejscach. Listki i kwiatki poodginałam, żeby rzucały cienie i dawały przestrzeń, ale żeby jednocześnie można było tę kartkę wysłać w zwyczajnej kopercie.



***
Kartkę zgłaszam do styczniowego Progressive Freebie Challenge w Outlawz
oraz do styczniowego wyzwania urodzinowegoCardmaking Tutorials, Support & Inspiration. Obydwa wyzwania trwają do końca stycznia.


10 komentarzy:

  1. O jaka piękna i radosna karteczka, a te dziewczynka w donicy przesłodka :) Cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest przepiękna! Bardzo radosna i wiosenna. Świetne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż zapachniało wiosną, cudowna radosna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego dzieciaczka to sie chce przytulić by się nie bal... A całość jest niezwykle wiosnna. Jesem ogromną Fanką Twoich prac.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, radosna karteczka. Niezmiennie zachwyca mnie Twoje kolorowanie stempli:)

    OdpowiedzUsuń
  6. za oknem szaro a u Ciebie już wiosna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ mi się ona podoba! Każdy element jest wspaniały, a w całości wszystko wygląda magicznie, taki mały świat! Digi jest słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie kolorujesz, przepiękna kartka 😍💕

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!