piątek, 24 stycznia 2020

Z jednorożcem

Jakiś czas temu zrobiłam tła na zapas, bawiąc się mgiełkami Lindy's, które uwielbiam. Powstało wtedy tło z drzewami odbitymi przez maskę pastę pękającą. Na to napsikałam mgiełkami - na papierze akwarelowym zachowują się bosko! Kolor tła jest zależny od tego, z której strony pada światło. Z jednej strony widać żółto-czerwony zachód słońca, z drugiej - zieloną poświatę mgiełki, jakby korony drzew.

Stempel w całości pokolorowałam prismami. Jakby mi było mało błysku, to użyłam też dwukolorowych żelopisów. Ale to w końcu jednorożec!








***
Pracę zgłaszam na wyzwanie styczniowe Ching-Chou Kuik


15 komentarzy:

  1. Magiczna praca, z magicznym jednorożcem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze podziwiam Twoje tła w pracach nigdy nie są proste zawsze ciekawie się komponują z całością pracy, podziwiam za wiedzę i umiejętności przeniesienia tego na papier :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca.

    P.S. Fluorescencyjne farbki akwarelowe były 3 w zestawie farbek metalicznych kupionych w Empiku. Wyglądają jak farbki dla dzieci, takie kółeczka w plastikowym opakowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gorgeous card Thank you for joining us at Ike's World Challenges. Good luck Ginny DT for
    Ike'sWorld challenge
    My Blog As I do Rodos

    OdpowiedzUsuń
  5. u Ciebie znów magicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne tło. Magiczna praca.

    OdpowiedzUsuń
  7. O jak magicznie i słodko z tym jednorożcem ...cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny projekt, jak zawsze pełen magii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Profesjonalnie! Tło mnie oczarowało,pAsta dodała wspaniałego efektu drzewom :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna praca, niesamowity jednorożec i wspaniały tekst, bardzo przemawiający. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze zniewalająco pokolorowany stempel:) Piękna praca:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!