sobota, 18 stycznia 2020

Wyzwanie z potworkami

Dziś znowu łączę 2 wyzwania - potworki z Twistoona oraz pozdrowienia + embossing w Outlawz. Chyba się wkręciłam w cięcie papierów w końcu, bo tu znowu tło z papierów 13Arts. Planowałam na nim umieścić misia, ale przypomniało mi się, że miś ma mieć czerwone tło.


Potworki są dość małe, więc postanowiłam dodać coś do tła. Przypasowała mi pajęczyna, więc ją wyembossowałam. Jak się domyślacie, nie odbiła się za dobrze, w 2 miejscach nie odbiła się wcale, więc trzeba było to czymś zasłonić. Stąd owady. Z owadami wygląda to jeszcze lepiej! 



Owady też wyembossowałam. Wszystkie stemple na tej kartce kolorowałam distressami na mokro. Owady też. Zmieszałam tusz czerwony i żółty. Chciałam, żeby wyszedł mi taki morelowy kolor jak na kwiatku w lewym dolnym rogu. W trakcie malowania wcale to tak nie wyglądało. Miałam na owadach szaro-burą breję. A po wyschnięciu okazało się, że kolor jest idealny! Owady podkleiłam na resztki po tekturkach. 


Cytat pochodzi ze "Zbioru opowiadań fantastycznych i esejów" Wołodymyra Jeszkilewa. Pasował mi tu idealnie, ale znowu - przypomniałam sobie, że mają być jakieś pozdrowienia, więc dokleiłam "Hi". :)


Potworki przypadkowo wydrukowałam na papierze fotograficznym, który się lepi. Ale szkoda mi było wyrzucać, więc spróbowałam się z tym pobawić. Okazuje się, że ten papier bardzo fajnie trzyma distressy na mokro! Można mieszać kolory, nakładać warstwy, nic nie przemaka, nie wsiąka za szybko. A po wyschnięciu już się nie lepi.


Żeby wkleić potworki, musiałam zrobić otwory w liściu na ich stopy. Potem postanowiłam wyciąć go całego - bardzo fajnie to wygląda. Żałuję, że nie wycięłam 2 pozostałych liści w ten sposób, ale przyszło mi to do głowy już po przyklejeniu panelu na kartkę. Czemu najlepsze pomysły przychodzą za późno?


Miałam taki moment, kiedy tło już było gotowe, że prawie się rozmyśliłam. Stwierdziłam, że jest takie romantyczne, zamglone, klimatyczne, że wykorzystam je do czegoś innego, do jakiejś pięknej romantycznej kartki. Doszłam do wniosku, że jednak nie, że właśnie fajnie, kiedy łączy się ze sobą zaskakujące elementy, takie, których się nikt nie spodziewa - tu: romantyczne tło z potworkami z jajem. :)



***



(do 19.01)

10 komentarzy:

  1. Świetnie wyszła ta karteczka:)
    A tło idealnie do nich pasuje, bo to są zakochane potworki 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszło :) A potworki są słodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło wspaniale,pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka fajna bałagarniaska kartka. Potworki śmieszniutkie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca, bardzo fajnie to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze fantastycznie pokolorowałaś stemple - zazdroszczę Ci takich umiejętności w tej dziedzinie:) mnie to kompletnie nie wychodzi:) Kartka przesłodka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kartka, potworki są cudniaste :) A cytat mnie zachwycił!

    OdpowiedzUsuń
  8. O jakie urocze potworki...świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbuam wszelkiego rodzaju potworki, a te są wyjątkowo słodkie w twoim wydaniu! Piękna praca!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!