środa, 11 marca 2020

2 kartki wielkanocne - z psem i wróżką

Dwie kolejne kartki wielkanocne na wyzwanie - tym razem na wyzwanie Gecko Galz. Tła w obydwu kartkach pochodzą z GG. Stemple - z GG (dziewczyna) i z Sassy Cheryl's (pies). Obydwa stemple pokolorowałam markerami alkholowymi, ramki zrobiłam czarną poscą. Użyłam też białego pen-toucha, niebieskiego metalicznego żelopisu i perełek nuvo. Na skrzydełka wróżki i oczy psa nałożyłam clear gloss.








Obie kartki zgłaszam do wyzwania:

Kartkę z psem zgłaszam do wyzwania:
Żółty, kurczak 31.03

Zapraszam Was serdecznie do mojego wydarzenia 1% na facebooku
W tym roku jest mi jeszcze trudniej niż dotąd, a jestem z tym wszystkim sama. Dlatego bardzo Was proszę, jeśli tylko chcecie, starajcie się rozpowszechniać to wydarzenie. Głupio mi prosić o pieniądze, ale to właśnie od nich zależy moje życie, wyceniona na ok. 30 tys zł miesięcznie.

10 komentarzy:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!