wtorek, 3 marca 2020

Z tobą chcę oglądać świat

To chyba moja pierwsza w życiu praca z papierów, w której papiery są czymś więcej niż tłem - i może mi się spodobają wycinanki! Chociaż oczywiście brakowało mi ich. Chciałam zrobić pracę warstwową (ma 5 warstwy), ale zabrakło mi jakiejś fajnej warstwy zarośli, zza których dopiero reszta by się wyłaniała. W wycinankach były tylko pojedyncze kaktusy, a żadnych zarośli niestety nie; trzeba było improwizować. Ale przyznam, że jestem nawet całkiem zadowolona. ;) Te papiery są piękne, kolory soczyste, tak jak lubię (użyłam Dino Land i Love Llama)! Stempelek Twistoona świetnie tu pasuje.








Zgłaszam pracę na wyzwanie:


Zapraszam Was serdecznie do mojego wydarzenia 1% na facebooku
W tym roku jest mi jeszcze trudniej niż dotąd, a jestem z tym wszystkim sama. Dlatego bardzo Was proszę, jeśli tylko chcecie, starajcie się rozpowszechniać to wydarzenie. Głupio mi prosić o pieniądze, ale to właśnie od nich zależy moje życie, wyceniona na ok. 30 tys zł miesięcznie.


10 komentarzy:

  1. Oh, that is AWESOME !!
    And I love the Llama xoxox

    OdpowiedzUsuń
  2. Super praca! Świetnie wykorzystałaś te papierowe wycinanki, nawet mimo braku zarośli ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna, radosna i pomysłowa kartka :) Lama rządzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dagmara, zupełnie inna strona Ciebie... Kartka super ma świetnie intensywne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna pozytywna kartka!!! :) Pachnie wiosną i ciepłymi uczuciami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka:)A jak precyzyjnie wycięte elementy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. WoW...zaskoczyłaś mnie ta świetną praca....kartka rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skąd ty te pomysły bierzesz? Ale super !!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!