piątek, 20 marca 2020

Sceny z życia smoków cz. 4

Tym razem nie zakładka, a kartka, ale inspirowana zakładkowym wyzwaniem Hubki - książka z dzieciństwa. Nadal bawię się "Scenami z życia smoków" Beaty Krupskiej. Tym razem Krokodyl i Żaba. "Nikt w lesie nie lubił żaby. Żaba była zielona, miała pryszcze na plecach i wyłupiaste oczy". Krokodyl jednak uważał Żabę za piękną i wyjątkową; może dlatego, że sam był zielony, miał wyłupiaste oczy i pryszcze na plecach? W dodatku uszył jej sukienkę. W oryginale sukienka była czerwona, ale nie miałam takiej tkaniny, więc jest niebieska. :) Krokodyl był bardzo zdolny i empatyczny - uszył Żabie taką sukienkę, o jakiej marzyła, mimo że innym się czerwona nie podobała. Krupska dosłownie jednym zdaniem potrafi powiedzieć, co jest ważne. Bez pouczania i pogadanek pokazała, gdzie należy mieć krytykę i to, co o nas myślą inni. Takich perełek jest tam wiele.








Zapraszam Was serdecznie do mojego wydarzenia 1% na facebooku
W tym roku jest mi jeszcze trudniej niż dotąd, a jestem z tym wszystkim sama. Dlatego bardzo Was proszę, jeśli tylko chcecie, starajcie się rozpowszechniać to wydarzenie. Głupio mi prosić o pieniądze, ale to właśnie od nich zależy moje życie, wyceniona na ok. 30 tys zł miesięcznie.


13 komentarzy:

  1. Daga kolejna rewelacyjna praca...podziwiam Twój talent :) Piękne tła i piękne kolorowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeurocza.
    Lubię Twoje poczucie humoru.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca:) hahahaha... uwielbiam Cię 🤩

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Świetnie pokolorowałaś obie "bestie". :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaaha, jest super wesoła! Ten krokodylek to chyba lubi pojeść, mam nadzieję że nie takie słodkie (mimo że pryszczate) żabki. :) Fajne historie opowiadają Twoje kartki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sympatyczne zwierzaczki i świetne turkusowe tło :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna kartka z przesłąniem :) Krokodyl uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna interpretacja! Jak Ty to robisz? Masz dosłownie wszystkie niezbędne przydasie, grafiki by idealnie zrobić prace! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. biedna żabka... za to ślicznie pokolorowana.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna praca, pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle u Ciebie kartka z duszą :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!