wtorek, 10 marca 2020

Wielkanocny króliczek :)

Kolejne wyzwanie wielkanocne. :) Tym razem Twistoon - kartka do marcowego Progressive Challenge. Tło to znowu mgiełki i pasta pękająca. Stempelek pokolorowany markerami alkoholowymi - czy mi się wydaje, czy ostatnio jakoś lepiej mi idzie kolorowanie? Używam kilku nowych kolorów, które się ładnie blendują i cieniują. Ramka narysowana czarną poscą.




Zgłaszam kartkę do wyzwania:
Progressive Challenge March 31.03


Zapraszam Was serdecznie do mojego wydarzenia 1% na facebooku
W tym roku jest mi jeszcze trudniej niż dotąd, a jestem z tym wszystkim sama. Dlatego bardzo Was proszę, jeśli tylko chcecie, starajcie się rozpowszechniać to wydarzenie. Głupio mi prosić o pieniądze, ale to właśnie od nich zależy moje życie, wyceniona na ok. 30 tys zł miesięcznie.

8 komentarzy:

  1. Zabawny zając. Na pewno wywoła czyjąś radość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szalony króliś! Kartka z poczuciem humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super te kartki (niekoniecznie)Wielkanocne. Takie kopnięte i świrnięte... Znalazłabym kilka osób, którym chętnie bym właśnie takie wysłała... Ale ja kompletnie niestemplowa...

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne tło i króliczek, super Ci wychodzi kolorowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki on cudaczny, super to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!