piątek, 13 marca 2020

Dziewczynka z tulipanami

Kolejne wyzwanie wielkanocne, tym razem Cute As A Button. Chyba polubiłam robienie wielkanocnych kartek, ale na dłuższą metę raczej zrezygnuję z nich, będę je robić tylko na Allegro, a dla przyjaciół tylko urodzinowe i bez okazji. Nie jestem w stanie zrobić kilku jednakowych kartek naraz, a jak wyślę każdemu inną, to za rok będzie duży stres, żeby się nie powtarzać. Nie mam na to siły. :(





Kartkę zgłaszam na wyzwanie:

Zapraszam Was serdecznie do mojego wydarzenia 1% na facebooku
W tym roku jest mi jeszcze trudniej niż dotąd, a jestem z tym wszystkim sama. Dlatego bardzo Was proszę, jeśli tylko chcecie, starajcie się rozpowszechniać to wydarzenie. Głupio mi prosić o pieniądze, ale to właśnie od nich zależy moje życie, wyceniona na ok. 30 tys zł miesięcznie.

10 komentarzy:

  1. Przepiękne tło.
    Cudna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle pieknie:) Dagmara od dzisiaj jesteś moją królową kartkowego tła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza karteczka , pięknie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pełna uroku, śliczna kartka, i do tego inna niż większość kartek świątecznych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie byłam tu u Ciebie, muszę przejrzeć prace z pewnością są ciekawe, kartka prezentuje się pięknie

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka, ciekawa jestem jej kolorów, ta czerwień (?) wygląda nietypowo... Dziewczynka jest urocza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała kartka, a z wysyłaniem kartek do znajomych i rodziny, nie przejmuj się każdy się rozwija i Ty też w swej twórczości. Za rok Twoje kartki będą inne i napewno się nie powtórzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie ci to wszystko wyszło.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!