środa, 18 marca 2020

Piąta ATC :)

Piąta karta ATC w moim życiu. To chyba prawda, że ta forma uzależnia. ;) Stempelek to słodka Sally Sherry West - freebie z Kit & Clowder.






Pracę zgłaszam do zabawy:

i do wyzwania:
dowolne ATC 31.03




Zapraszam Was serdecznie do mojego wydarzenia 1% na facebooku
W tym roku jest mi jeszcze trudniej niż dotąd, a jestem z tym wszystkim sama. Dlatego bardzo Was proszę, jeśli tylko chcecie, starajcie się rozpowszechniać to wydarzenie. Głupio mi prosić o pieniądze, ale to właśnie od nich zależy moje życie, wyceniona na ok. 30 tys zł miesięcznie.

9 komentarzy:

  1. Śliczna, ATC to dla mnie coś zupełnie nie odkrytego jeszcze ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna karta! Baaardzo podobają mi się te Twoje tła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ATCiak:) ja chyba nigdy się nie przełamie i nie spróbuję robić ATCiaka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak ATCiki uzależniają :) ślicznie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeurocza panienka.
    A zrobić ATC wcale nie jest tak prosto.

    OdpowiedzUsuń
  6. A w tle mój ulubiony efekt popękania :) Daga masz kolejną świetną kartę w kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super te drzewa. Dziewczynkę zrobiłaś bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Małe wciąga, śliczne ATC :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!