niedziela, 22 marca 2020

Świąteczne kurczaki

Dziś świąteczna kartka wielkanocna z cudnymi kurczakami od Kicikicitaty. :) Pokolorowałam je markerami alkoholowymi i odbiłam kilka stempelków (ale to było drugie i trzecie odbicie, żeby nie były zbyt intensywne). Chłopak ma różowe gatki, bo wiadomo - różowy to historycznie kolor męski. Dziewczynka ma niebieską spódniczkę, bo "jasnowłosym" najpiękniej w niebieskim, a poza tym chciałam przełamać te róże i zielenie.

Tło zrobiłam, pryskając mgiełkami na przezroczyste gesso. Potem poodbijałam trochę stempli tłowych. Powiem Wam, że początkowo chciałam wykorzystać papiery scrapowe przynajmniej na samo jajko, ale jak zwykle - nie było takich, które by pasowały. Więc jajko zrobiłam jak tło - nałożyłam pastę pękającą, a potem popsikałam mgiełkami.







Kartkę zgłaszam na wyzwanie:

Już chyba nie będzie w tym miesiącu więcej kurczaków, więc wklejam kolaż. :)



Zapraszam Was serdecznie do mojego wydarzenia 1% na facebooku
W tym roku jest mi jeszcze trudniej niż dotąd, a jestem z tym wszystkim sama. Dlatego bardzo Was proszę, jeśli tylko chcecie, starajcie się rozpowszechniać to wydarzenie. Głupio mi prosić o pieniądze, ale to właśnie od nich zależy moje życie, wyceniona na ok. 30 tys zł miesięcznie.

15 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba ta seria wielkanocnych Twoich kartek, są absolutnie nietypowe, absolutnie inne od wszystkich i to właśnie mnie w nich pociąga...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ się ciesze Daga widząc "moje dzieci" w takim wykonaniu. Jestem zachwycona pracą:)))
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  3. urocze! zwłaszcza ten w boksereczkach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są Wszystkie prace ja odpuszczam wielkanocne w tym roku

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak do końca to nie wiem co z Toba zrobić, bo się pogubiłam ,. Rzumime że tych kartek do zabawy jest cztery :-) Błędnie podlinkowałaś do żabki posta bo jest tam mój link zamiast Twojego :-)
    A tak poza wszystkim to kartki są cudne. Napracowałaś się przy nich , sporo technik i trików przy nich zastosowałaś, przez co są jedyne i niepowtarzalne,
    POzdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczaki "debeściaki" :) całą seria cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna KARTKA z humorem, zabawne te kurczaczki. Fikuśne mają ubranka ;) Tło rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Och słodziuchne i wesołe kurczaki :) Pięknie jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna. Bardzo podobają mi się Twoje tła. I kolorowanie stempli.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka.
    Cudne kurczaki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pienne i pomysłowe kartki zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka śliczna kartka, pełna życia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kurczaki i fajnie wyglądają spękania na pisance :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!