poniedziałek, 2 marca 2020

Wiosenna z żabką

Kolejna praca z serii różowo-zielonej. :) Tym razem bez opisu, bo wszystko zrobiłam tak jak poprzednio. Stempelek to jedna z nagród styczniowych wyzwań.








Biorę udział w wyzwaniu:




Zapraszam Was serdecznie do mojego wydarzenia 1% na facebooku
W tym roku jest mi jeszcze trudniej niż dotąd, a jestem z tym wszystkim sama. Dlatego bardzo Was proszę, jeśli tylko chcecie, starajcie się rozpowszechniać to wydarzenie. Głupio mi prosić o pieniądze, ale to właśnie od nich zależy moje życie, wyceniona na ok. 30 tys zł miesięcznie.


11 komentarzy:

  1. I znów piękne tło i pięknie pokolorowany stempelek :)
    Bardzo mi się podobają Twoje tła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się te "badylki" na tle, piękne kształty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny stempelek i kolorystyka kartki :-) Gratuluję wygranej i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna śliczna kartka. Fajna ta roślinna maska, no i tu idealnie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Och jakie to piękne...zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tylko ją zobaczyłam to od razu w głowie piosenka... Pocałuj żabkę w łapkę , cmok..... Fajna praca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ale świetny tekst na kartkę mi podrzuciłaś :D

      Usuń
  7. Nasunął mi się od razu tytuł na tę pracę, mianowicie "Piękna i żaba" :) Jak zawsze wyszło super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca, bardzo fajne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!