niedziela, 8 marca 2020

Wielkanocna muffinka

Poniżej wielkanocna kartka. Zaczynają się już wyzwania na wielkanocne prace, sama z siebie chyba jeszcze bym nie zaczęła ich robić. Kompletnie nie mam poczucia czasu, do wczoraj nie zdawałam sobie sprawy, że jest już marzec, że są urodziny mojej przyjaciółki, że to czas na kolejną dawkę chemii. Nie zapomniałam ani o urodzinach, ani o chemii, zapomniałam, że jest marzec. Cały czas byłam jeszcze w lutym. To typowe i w ZA, i w EDS6a, że ma się problemy z czasem - tego czasu nam przecież nikt nie oddaje, potrzebujemy wielu dób, żeby w sumie mieć tyle czasu, ile mają zdrowi. Ale mimo wszystko mnie to przeraziło. Dotychczas brak poczucia czasu nie powodował takich konsekwencji. Przyjaciółka to zrozumie, ale organizmu nie będzie interesowało, dlaczego nie dostał chemii na czas. :/

Kartka w sumie dość prosta. Tło to mgiełki i pasta pękająca. Dwa rodzaje kwiatków z ali złożyłam w jeden i przykleiłam pistoletem. Stempel sdjpc pokolorowałam markerami alkoholowymi - i jestem w sumie dość zadowolona z tego kolorowania, co się rzadko zdarza. :) Jak zwykle nie widać na zdjęciu szczegółów naniesionych białym i metalicznym żelopisem ani clear gloss (to chyba nowe medium, efekt szkła, ale w pisaku, nie w niewygodnej buteleczce, z której trudno cokolwiek wycisnąć - wyprodukowała to Anita's). Zamiast "podłogi" nakleiłam washi tape - pamiętajcie o przyklejeniu jej końców klejem, bo lubi się odklejać. Na koniec ramka czarną poscą i voila!





Kartkę zgłaszam do wyzwania:


Zapraszam Was serdecznie do mojego wydarzenia 1% na facebooku
W tym roku jest mi jeszcze trudniej niż dotąd, a jestem z tym wszystkim sama. Dlatego bardzo Was proszę, jeśli tylko chcecie, starajcie się rozpowszechniać to wydarzenie. Głupio mi prosić o pieniądze, ale to właśnie od nich zależy moje życie, wyceniona na ok. 30 tys zł miesięcznie.

8 komentarzy:

  1. Piękna praca:) A kropeczki 2idac bardzo dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny stępelek, niesamowicie go pomalowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna jest! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza i słodka - ta dziewczyna jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka na wesoło! Piękne soczyste kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta dziewuszka to taka troszkę niegrzeczna :) Figlarna wielkanocna kartka, w sam raz do wysłania do "funfla". :) Super kartka.

    OdpowiedzUsuń
  7. O pełna wiosna już u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!