poniedziałek, 16 marca 2020

Sceny z życia smoków cz. 2

Smok Zygmunta miał fioletową grzywkę i grał na saksofonie, a kiedy to robił, z saksofonu wyskakiwały zielone nietoperze, żółte motyle, Fioletowy Kot i Łysy Pies.

Tak, nadal bawię się "Scenami z życia smoków" i zapewniam Was, że to nie koniec. :) Jak już wiecie, gustuję w dużych zakładkach, konieczność zrobienia małej jest dla mnie znojem tworzenia. ;) Ostatnia miała wielkość DLa, więc tym razem postanowiłam zrobić zakładkę od razu na bazie DL. Będzie otwierana. Na ogół staram się zostawić z tyłu zakładki miejsce na notatki, więc tu będą aż 3 strony! Baza jest craftowa, można na niej pisać bezpośrednio.






Nietoperze embossowałam zielonym pudrem Nellie's Choice. Wspominam o tym, bo puder okazał się bardzo słaby i wylądował w koszu. Mimo że nietoperze były dobrze odbite i posypywałam je kilka razy, puder okazał się tak beznadziejny, że w ogóle nie widać kształtu, który miał odwzorować. Nie polecam! Nie natnijcie się! Kolor to Christmas Green.

Pracę zgłaszam do zabawy u Hubki:


Zapraszam Was serdecznie do mojego wydarzenia 1% na facebooku
W tym roku jest mi jeszcze trudniej niż dotąd, a jestem z tym wszystkim sama. Dlatego bardzo Was proszę, jeśli tylko chcecie, starajcie się rozpowszechniać to wydarzenie. Głupio mi prosić o pieniądze, ale to właśnie od nich zależy moje życie, wyceniona na ok. 30 tys zł miesięcznie.

11 komentarzy:

  1. Piekna kartka:) jejku, ale ten smok jest boski 💞

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny smok.
    A gdybyś potrzebowała kartki, to będzie jak znalazł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Daga, nie przestaję się zachwycać, co jedna to lepsza! Twórz, jestem Twoja fanką! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy smok ...pięknie Daga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Your card is fabulous Daga, I really like the collage design. I also like the wonderful mix of colours and elements. Very artistic!
    Cheers,
    Beccy

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne i urocze kartki, pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. oooo! super! Już czekam na więcej. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Jest świetnie :) Czuję, że zapowiada się spora kolekcja prac o smokach. Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny zamiar ma ten Smok Zygmunt. Daga kolejna świetna praca która wywołała u mnie uśmiech za kolory, za fajne zwierzaki, za świetny tekst. Prosty, ale jakże treściwy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna zakładka i niesamowicie przydatna :) super

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!