czwartek, 19 marca 2020

Wielkanocna kaczuszka

Wielkanocny kurczak i kaczuszka to kolejna kartka, która powstała na wielkanocne wyzwanie, a nawet 2 wyzwania. :)






Kartkę zgłaszam do wyzwania:
Żółty, kurczak 31.03 (to już nr 3)
Progressive March Challenge 31.03


Zapraszam Was serdecznie do mojego wydarzenia 1% na facebooku
W tym roku jest mi jeszcze trudniej niż dotąd, a jestem z tym wszystkim sama. Dlatego bardzo Was proszę, jeśli tylko chcecie, starajcie się rozpowszechniać to wydarzenie. Głupio mi prosić o pieniądze, ale to właśnie od nich zależy moje życie, wyceniona na ok. 30 tys zł miesięcznie.

15 komentarzy:

  1. Ciekawe co zdziwiło tak tego kurczaka?
    Bardzo wesoła kartka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Daga ale świetna ! Kurczaki rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie swietne kurczaki:) maja w sobie dużo pozytywnej energii:) piękne kartki z nimi stworzyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh, WoW !!! Such an excellent card :-D x

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny ten żółtek z tymi prezentami, oba świrki cudowne i mega pozytywna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kaczucha słodka, ale ten kurczak? chyba jakiś wczorajszy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kartka, a zezowaty kurczak jest genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kartka! Z humorem 😃 zabawny jest ten wkurzony kurczak. Szkliste oczka są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cydeńko! Zabawna i ślicznie pokolorowana.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czemu ten kurczak taki zaskoczony :)? Fantastyczna kartka, taka radosna i inna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Superowa karteczka z kurczaczkami :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!