wtorek, 17 marca 2020

ATC z Vera Lane Studio

To moja trzecia i czwarta ATC w życiu. :) Obie wykonałam na wymianę w Vera Lane Studio. Temat to "Spring". Jednocześnie wpasowałam się w wyzwanie w Gecko Galz. :) Niestety poczta odmawia wysyłania listów zagranicznych i nici z zabawy. W tym samym czasie inni się nadal bawią, ich poczty nie robią im takich numerów, wiedzą, że od przesyłek nie można się zarazić!





ATC zgłaszam na wyzwanie:

i do wymiany w Vera Lane Studio
Spring 27.03




Zapraszam Was serdecznie do mojego wydarzenia 1% na facebooku
W tym roku jest mi jeszcze trudniej niż dotąd, a jestem z tym wszystkim sama. Dlatego bardzo Was proszę, jeśli tylko chcecie, starajcie się rozpowszechniać to wydarzenie. Głupio mi prosić o pieniądze, ale to właśnie od nich zależy moje życie, wyceniona na ok. 30 tys zł miesięcznie.

1 komentarz:

  1. Ależ one urocze :) Dziękujemy za wspólną zabawę z Art-Piaskownicą :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!