czwartek, 26 marca 2020

Wyzwaniowy króliczek

To było dla mnie trudne wyzwanie, bo freebie, które dostaliśmy do wyzwania, to był stempel tłowy i tworzył scenkę. Wymiary nie pasowały do żadnej standardowej kartki, więc... rozparcelowałam go. :) Wycięłam domek i drzewka i użyłam osobno, dodając króliczka z Oddballa. Do tła użyłam maski, którą uwielbiam, bo pięknie udaje warstwy tła, górki i pagórki, i chmurki. Od początku wiedziałam, że przed domkiem musi stać jakiś fajny stworek i znalazł się taki. :)





Kartkę zgłaszam do wyzwania:

12 komentarzy:

  1. Miałaś dobry pomysł. Efekt jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ fajne tło!! Takie bogate a jednak nie przytłacza całej kartki. Super całość!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne tło! Tak bogate a nie tłamsi kolorowanek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie to wszystko dobrałaś. A króliczek i smutny, i budzący nieco przerażenia...

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście tam maska daje świetny efekt tła

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie to wszystko wykonałaś i skomponowałaś! Fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesujący efekt daje ta maska. Kartka idealnie pomalowana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kompozycja - maska faktycznie świetna - co to za producent?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, nie ma na niej nazwy. :( To z jakiegoś polskiego sklepu, być może Cadence, ale nie dam ręki uciąć. :)

      Usuń
  9. Fajnie ci to wszystko wyszło.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!