poniedziałek, 30 marca 2020

Smok w sam raz na kwarantannę

Whimsy Stamps udostępniło takiego pięknego smoka, więc koniecznie musiałam go wykorzystać. :) Pokolorowałam go markerami alkoholowymi, a rogi, oczy i inne detale pociągnęłam clear glossem. Tło stworzyłam za pomocą akwareli w proszku Ayeedy. Szkoda, że mają tylko ciemne kolory, bo chciałam, żeby tło było pięknie kolorowe, a wyszło smutne. Ale to nic, pasuje do smoka. Wycięłam je wykrojnikiem i odwróciłam koła tak, żeby skontrastować kolory, a całość umieściłam na białym tle.






12 komentarzy:

  1. Smok fajny. A tło wcale nie wydaje mi sie smutne. Ciekawe przejście z niebieskiego w fiolet.

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo już wiem gdzie podział się cały papier toaletowy hihihih. Świetna praca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja córka zawsze chce oglądać ze mną Twoje smoki i prosi, żebym jej mówiła, gdy jest nowy. Bardzo się jej podobają. I mnie także!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześwietna kolorystyka!! Smok jest uroczy, idealnie kolorujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki Tobie też go sobie zapisałam i będę kolorowała:) dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna praca, smok rzeczywiście pasuje do obecnej sytuacji, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Woow!! Daga Wykrojnik u Ciebie?! no no no, szalejesz :) Super to tło, wcale nie jest smutne a smok z tym papierem extraśny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co to, rzadko ich używam? Nawet do ATC wciskam. :) Ale nie mam ich dużo, bo nie mogę nigdzie dostać takich, które mi są potrzebne :( Albo firmy nie prowadzą. Wyobraź sobie, jakie super by były kwiatki VLS albo Twistoona. Ale nie ma. :(

      Usuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!