wtorek, 24 marca 2020

Sceny z życia smoków cz. 5

Dalszy ciąg zabawy z książką Beaty Krupskiej "Sceny z życia smoków" na zabawę zakładkową u Ewy. :)









Pracę zgłaszam do zabawy u Hubki:

Zapraszam Was serdecznie do mojego wydarzenia 1% na facebooku
W tym roku jest mi jeszcze trudniej niż dotąd, a jestem z tym wszystkim sama. Dlatego bardzo Was proszę, jeśli tylko chcecie, starajcie się rozpowszechniać to wydarzenie. Głupio mi prosić o pieniądze, ale to właśnie od nich zależy moje życie, wyceniona na ok. 30 tys zł miesięcznie.

13 komentarzy:

  1. masz swój styl. Jak wyskakuje mi miniaturka to bez czytania wiem że to Twój blog. Mimo, że kleję w kompletnie innym stylu, bardzo luię zaglądać na Twój blog. Zawsze jest ciekawie, czasem intrygująco, ale zawsze "po Twojemu"

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Rysą:) też uwielbiam tu zaglądać:) jesteś wyjątkowa i wyróżniasz się w tłumie wszystkich prac:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna zakładka w Twoim stylu

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, jaki słodziakowy ten smoczek. Fajna wesoła zakładka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Nie mogę się napatrzeć:-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycające są Twoje zakładki. Takie dopracowane w każdym szczególe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna! Jak zwykle idealnie dopasowałaś napis do reszty. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodki smok ...cudownie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, podoba mi się kształt zakładki, i smok jest naprawdę przytulny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, podoba mi się kształt zakładki, i smok jest naprawdę przytulny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kształt zakładki i w ogóle świetne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przesłodki smok i niesamowita zakładka :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!