czwartek, 5 marca 2020

ATC z Rybami

Drugie ATC w życiu - tym razem z Rybami. Postanowiłam wszystkie 12 znaków zrobić w podobnym stylu, więc tak jak poprzednio tło zrobiłam distressami na mokro (nomen omen), ramkę czarną poscą, stemple tłowe to Lavinia, a Ryba to SOG. Idealnie zgrały się zeszłoroczne freebiesy z SOG z wyzwaniem w ArtPiaskownicy! Stempelek pokolorowałam copicami. Biały to pen-touch i jak dotąd z białych żelopisów sprawdza mi się najlepiej. Użyłam też brokatowych nuvo drops. Cytat z "Przerwanej lekcji muzyki".






ATC zgłaszam do zabawy:
Znaki zodiaku - Ryby (baner jest w menu na wierzchu) 18.03

17 komentarzy:

  1. Fajna ta ramka czarna. I fajna praca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ATC! Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prace Atcikowe...cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajnie, że zamierzasz zmierzyć się z całym zodiakowym wyzwaniem i to w formie ATC :) Moje inspiracje dla tego wyzwania też są ATCiakami :)
    Bardzo fajne "rybne" ATC.
    Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. This is mega cute what a sweet face! Thanks for playing along with us at Crafty Animals. Lisa DT

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Pięknie pokolorowane.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołe ATC,dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękujemy za twoje zgłoszenie - poproszę jeszze o dodanie banerka naszego wyzwania - Ki DT AP :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już drugi raz o tym piszecie, a ja drugi raz odpisuję, że jest dodany! Może chodzi o to, żeby go jednak zdjąć?

      Usuń
  10. Piękna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe ;-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne prace super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!