sobota, 28 marca 2020

4 laleczki

Te cudne laleczki leżały wydrukowane już dawno, planowałam z nich zrobić DLe, ale natchnęło mnie na coś innego. :)

Tło to gesso plus mgiełki plus pasta pękająca, tylko że znowu strzeliła focha i nie popękała. Taka niepopękana przyjęła kolor (kiedy pęka, zostaje biała), więc te wzorki potem sczyściłam trochę papierem ściernym. Dało to bardzo fajny efekt. :)

Różowe tła zupełnie nie wyszły. Miały być fioletowe! I mgiełki, których użyłam, miały w nazwie fioletowy, a okazało się, że są różowe. Fiolet ładnie komponuje się z zielonym, a ten różowy tak średnio.








3 komentarze:

  1. Świetnie dopasowane teksty, a same laleczki pięknie pomalowane:-) Twoje tła zawsze mnie zachwycają !Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są fantastyczne:)Wzorek na sukience wyszedł prześlicznie.
    I bardzo podobają mi się tła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fabulous backgrounds and love the paper pieced dolls
    Carol x

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!