poniedziałek, 23 marca 2020

COVID-19 - na pohybel wirusowi!

Jeszcze jedna kartka na pohybel wirusowi - Stay home and craft. :) Tym razem użyłam digiska Lizzy Love z Creepy Cute Chronicles. Pokolorowałam go jak zwykle markerami alkoholowymi. Do tła użyłam papieru Yupo i alkoholowych tuszów Renesans. Na zdjęciach nie widać, ale tusze ślicznie błyszczą, a na ich łączenia nasypałam brokatu sypkiego.





Zapraszam Was serdecznie do mojego wydarzenia 1% na facebooku
W tym roku jest mi jeszcze trudniej niż dotąd, a jestem z tym wszystkim sama. Dlatego bardzo Was proszę, jeśli tylko chcecie, starajcie się rozpowszechniać to wydarzenie. Głupio mi prosić o pieniądze, ale to właśnie od nich zależy moje życie, wyceniona na ok. 30 tys zł miesięcznie.


11 komentarzy:

  1. czaszunia trochę straszna, trohę sympatyczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na żywo tło na 100% wygląda jeszcze lepiej:) może wrzuć filmik:) wtedy będzie lepiej widać :) jestem ciekawa efektu brokatu, bo że złotym tuszem lub z płatkami złota znam:)
    A kartka wyszła świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca i fajnie wyszło tło kartki muszę spróbować z tym tłem może coś mi wyjdzie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjnie wyszło i tło świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, ten pędzel fajny. Tło świetne, ten brokat, jak nie lubię tak tu bardzo pasuje... A #zostanwdomu, chciałabym oj chciała...

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealna praca, na czasie że tak powiem. Świetnie pomalowana!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawie wygląda połączenie tego tematu z czaszką i tą radosną kolorystyką, lubię kontrasty :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!