wtorek, 10 marca 2020

Sceny z życia smoków cz. 1

Ciężkie zadanie wymyśliła Hubka na wyzwanie zakładkowe w marcu: ulubione książki z dzieciństwa. :) Ciężkie, bo tę ulubioną - "O psie, który jeździł koleją" - już wykorzystałam. :) Na szczęście lubiłam też jeszcze inne książki, np. "Sceny z życia smoków" Beaty Krupskiej. Mam 2 wydania tej książki, stare i nowe. Smoki Krupskiej są niepodobne do żadnych innych. Są nielotami. Uwielbiają zupę ogórkową, krochmal i muchomory, mieszkają na leśnej polanie i są złośliwe i zgryźliwe. Oczywiście unikają ludzi. Są indywidualistami, mają poczucie humoru. Oprócz nich na polanie mieszkają jeszcze inne zwierzaki, np. żaba, Łysy Pies, krokodyl, który chciałby być smokiem, a nawet szczury. :) Na książkę składa się 15 krótkich opowiadanek o ich przygodach.

Pomysł na tę zakładkę wpadł mi do głowy przypadkowo - wygrzebałam tła zrobione dawno na gelli plate. Użyłam ich do tła i do kubraczka smoka. Resztę pokolorowałam copicami. Użyłam też clear gloss, czarnej poski, białej ecoliny, brokatowych perełek Nuvo i białego pen-toucha. Cytat nie pochodzi z książki. Prawdę mówiąc, nie wiem, skąd go mam - może go ktoś kojarzy?



Zgłaszam zakładkę do zabawy u Hubki:


Zapraszam Was serdecznie do mojego wydarzenia 1% na facebooku
W tym roku jest mi jeszcze trudniej niż dotąd, a jestem z tym wszystkim sama. Dlatego bardzo Was proszę, jeśli tylko chcecie, starajcie się rozpowszechniać to wydarzenie. Głupio mi prosić o pieniądze, ale to właśnie od nich zależy moje życie, wyceniona na ok. 30 tys zł miesięcznie.


9 komentarzy:

  1. Daga, super zakładka- tło świetne! Ksiązki zupełnie nie znam! Ale z Twojego opisu pewnie bym ja polubiła:-D Buziaki i czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Och jak uroczo ...świetna zakładka ...pięknie kolorujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe kolory, świetna zakładka. Cytat interesujący, pasuje do ptasiaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten cytat to taki trochę akurat do bieżącego czasu... Chociaż raczej z czarnego humoru...
    Kartka super, Daga, ja naprawdę UWIELBIAM Twoje prace wszelakie.... Ogromnie się cieszę, że dzięki naszej grupie poznałam Twoje prace!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakładki, takie energetyczne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!